نوجوانوں کو روزگار فراہم کر ے گی نیکسن اینر جیا:اے پی پاٹھک

نوجوانوں کو روزگار فراہم کر ے گی نیکسن اینر جیا:اے پی پاٹھک

نیکسن اینرجیا جلد ہی چمپارن میں اپنا پلانٹ شروع کرے گی

دہلی۔قابل تجدید توانائی کے شعبے میں معروف کمپنی نیکسن اینر جیا جلد ہی چمپارن میں اپنا کاروبار شروع کرے گی۔اس موقع پر تاجر موجود تھے جن میں سے 50 کے قریب کاروباریوں نے NexGen Energia کے ساتھ کام کرنے کی خواہش ظاہر کی۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ NexGen Energia کا پلانٹ بائیو ویسٹ سے ڈیزل اور سی این جی تیار کرتا ہے۔نیکسن اینر جیا اپنے سی این جی پمپ اور گرین ڈیزل پمپ کا لائسنس بھی رکھتا ہے جہاں اس کے پلانٹ میں تیار ہونے والا ڈیزل اور CNG صارفین کو دستیاب ہوتا ہے۔
کمپنی نامیاتی کھاد بھی فراہم کرتی ہے۔

اس سلسلے میں اجے پرکاش پاٹھک نے صحافیوں کو بتایا کہ ہم جلد چمپارن کے لوگوں کو گرین انرجی کی سہولت فراہم کریں گے۔انہوں نے کہا کہ ہم نے فیصلہ کیا ہے کہ بہار حکومت کی مدد سے ہم بہار کو آلودگی سے پاک بنانے کا کام جاری رکھیں گے۔ ہم جلد ہی اپنے فوڈ ڈونرز کو بائیو فرٹیلائزر فراہم کریں گے جس سے ان کی پیداوار میں اضافہ ہوگا اور ترقی کی طرف گامزن ہوں گے۔ہم نوجوانوں کو روزگار فراہم کریں گے اور بہار ریاست کو سبز توانائی میں خود انحصار بنانے کی کوشش کریں گے۔

اجے پرکاش پاٹھک چمپارن کے بڈگو گاؤں کے رہنے والے ہیںانہوں نے حکومت ہند کی ملازمت کے باوجود چمپارن کو ترقی کی راہ پر لانے کے لیے بہت سی معنی خیز کوششیں کیں۔ بابو دھام ٹرسٹ کا قائم کردہ ٹرسٹ سماجی خدمت میں نئی ​​بلندیوں کو چھو رہا ہے۔خواتین کی ترقی کے لیے کیے جانے والے کام ٹرسٹ کو ایک نئی پہچان دیتے ہیں۔اجے پرکاش پاٹھک کو کورونا کے دور میں کیے گئے کام کے لیے کئی تنظیموں کی جانب سے اعزاز سے بھی نوازا گیا۔

اپنے مضامین اور خبر بھیجیں


 udannewsdesk@gmail.com
 7462884092

ہمیں فیس بک پیج پر بھی فالو کریں


  https://www.facebook.com/udannewsurdu/

loading...
udannewsdesk@gmail.comآپ بھی اپنے مضامین ہمیں اس میل آئی ڈی پر بھیج سکتے ہیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *